Hogyan adjuk el a magyar bort?

Erre a saját maga által rendkívül hétköznapian megfogalmazott kérdésre keresi a választ az 5. Borjog és Bormarketing Konferencia neves hazai és külföldi előadók – borászok, szakpolitikusok, marketing szakemberek, szakújságírók – részvételével. A konferencia hivatalos témája: „Ágazati stratégia – közös célok, közös feladatok”. Időpontja: március 2.

fotó: innen

A dr. Prónay Bence jogász és Rókusfalvy Pál marketingszakember által szervezett konferencia alapvető célja továbbra is változatlan: ezen a szakmai fórumon kívánják párbeszédre hívni az ágazat véleményformáló szakembereit és minden borkedvelő, borértő érdeklődőt, hogy itt vitassák meg az aktuális borjogi kérdéseket és egyeztessenek a hazai bormarketing irányvonalairól, azaz hogy felületet biztosítsanak a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és teret adjanak a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.

A 2017. március 2-án a Boscolo Hotel Róma termében megrendezendő eseményen előadást tart többek között Kis Miklós Zsolt, a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkára az aktuális vidékfejlesztési támogatásokról, Jacques Stanislas Nadolski, az Európai Bizottság tanácsadója az uniós borreformokról, Josef Glatt, az Osztrák Bortermelők Szövetségének igazgatója „az osztrák csodáról”, illetve Dr. Török András, a Magyar Turisztikai Ügynökség igazgatója is, aki a bormarketing stratégiáról beszél majd.

Ez utóbbi lesz a fő témája a konferencia hagyományos záró eseményének, a Bormarketing Kerekasztalnak is, amelyet „Közösségi program – operatív szervezet” címmel rendeznek meg Dr. Brazsil Dávid, Csetényi Csaba, Herczeg Ágnes, Kling József, Dr. Tábor István, Tóth Tamás Antal és Dr. Török András részvételével.

A konferenciára jelentkezni a www.aborkonferencia.hu oldalon lehet. A részletes program innen érhető el.